Så mycket tid.

Jag trodde jag skulle ha så mycket känslor nu när skolan är helt slut. Men jag känner mig förvånansvärt tom. Kanske är det en chock över all den tid som nu ligger och väntar på mig. Väntar på att jag ska göra något vettigt av den. Men mycket vettigt har det inte blivit. Inte än iallafall. Det har bara blivit massa tvspel, sovande, läsande och lite träning också. Fast det kanske är det som är de vettiga sakerna, vad vet jag. Det enda jag vet är att det känns tomt. Kanske för att jag vet att all den här tiden skulle jag vilja spendera med någon som inte ens vill se åt mitt håll längre. Nej, jag får nog sluta tänka så. Jag klarar mig bra själv. Men det känns tomt om jag ska vara ärlig.
 
Så inihelvete tomt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback