The final countdown.

Herregud hörrni.
Om sju timmar är allting över. Om sju timmar är jag klar med gymnasiet. Det är med en skräckblandad förtjusning jag sitter och funderar över detta.  Sen är jag officiellt arbetslös, haha. Nej, men samtidigt som det är en stor lättnad att ÄNTLIGEN vara klar med skolan så skrämmer det mig otroligt mycket också. Vad ska jag göra nu, vem ska jag vara, hur ska jag bete mig osv osv. Ni vet tankarna som går i huvudet när man är ung!
Kanske ska sluta tänka så mycket. Bara vara. Bara leva.  Kanske ska ta hand om mig själv ett tag nu. Känns som det behövs faktiskt. Bara syssla med sådana saker som jag tycker om och som jag blir lycklig av. Ah, det är nog det jag ska göra de kommande månaderna. Sen får vi se vad som händer.

Tentan som går av stapeln ikväll är jag som vanligt nervös över. Jag pluggar och pluggar men det känns som jag inte får in något mer än det jag vet just nu. Funderar på om jag ska gå ner till gymmet en runda och träna lite för att rensa huvudet. Hmm, jag får se.

Men nu vet ni, nedräkningen har börjat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback