Let the sunshine in.

Okej, ett tips till er; 

Har ni finska gener som resulterar i att ni är så bleka så att ni är genomskinliga, lägg er då inte ute flera timmar utan att smörja in er. Det kommer bara resultera i att ni bränner er. För det är precis vad som har hänt mig idag. Huden på min framsida spänner och har en fin rostbrun färg. Det vill säga nästan mer röd än brun. Men är huvudet dumt så får kroppen lida. Bokstavligt talat. 

Min finaste Angelica var hos mig idag och berättade som sin vecka i Napa. Men vad som händer i Napa stannar i Napa (och hos mig). Så inget skvaller här inte. Dock så hetsar vi varandra till att göra lite smått dumma saker. Men man är bara ung en gång, eller hur? 

Imorgon väntas förmodligen en tur bort till äldsta syrrans hus för att hjälpa till att sätta ihop systersonens studsmatta. Det vill säga om mamma inte bestämmer sig för att åka tidigt och jag har tagit sovmorgon, hah. 

Hur som helst så får solen tillsammans med längtan till skolan mig lite gladare och piggare, och det klagar jag definitivt inte på. Dock så lockar sängen enormt mycket, så det blir att krypa ner alldeles strax.

Bon nuit, mes amis! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback