Beaujolais Noveau och flickorna



Denna lördagen har både varit produktiv och lat. Klockan ringde halv sex imorse och jag bar mig iväg till gymmet. Tycker om att ha gymmet för mig själv så det är därför jag tränar så tidigt på morgonen. Vad jag dock inte tycker om är att gå i mörkret när ingen annan är vaken. Det är då dött och kusligt. Hur som helst, jag tränade i någon timme innan jag gick hem och åt samt duschade. Sen satte jag mig och började renskriva mina föreläsningsanteckningar. Helt otroligt att tentan är om bara en dryg vecka. Det gäller att vara ambitiös nu och verkligen plugga. Pluggade väldigt dåligt till förra tentan så vill göra bättre ifrån mig på denna. På kvällen tog jag min flaska med Beaujolais Noveau 2013 och gick hem till Matilda för lite vinprovning.  En trevlig och lugn kväll. Kände jag behövde det. Imorgon blir det fortsatt renskrivning av anteckningarna och om det är vackert väder blir det nog en promenad också. 

Men nu väntar sängen! 
Godnatt.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback