Ett år har gått och jag minns det som igår.

Bläddrade igenom mina anteckningar på mobilen. Hittade en anteckning som är skriven för precis ett år sedan:

"Det är inte som något jag varit med om tidigare.
Han behandlade mig som den prinsessa jag längtade efter att vara
och han var allting jag hade längtat efter.

Det finns inget av denna värld som skulle ändra på det som jag upplever.

Jag älskar honom så"


Den där anteckningen skrev jag några minuter innan jag för första gången någonsin sa Jag älskar dig till någon och verkligen menade det. Ja, på ett relationsplan då. Och jag minns hans reaktion så väl. Han hade väntat på de där orden. Sen rasade bara allting, och idag är allting borta. Vi har inte haft kontakt på väldigt, väldigt längre.  
På ett sätt så saknar jag honom något enormt, men han gjorde mig så illa så jag klippte alla band. Jag raderade honom och allt jag kände.

Men jag tänker på honom ibland. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback