Jag vill bara må bra.

Träning har varit en bristvara denna veckan. Men jag har haft mycket mentala bekymmer denna veckan så jag tar nya tag nästa vecka. Det handlar inte bara om att träna som en idiot. Det handar om att man ska må bra och ha en hälsosam livsstil. Denna veckan har min energi gått åt till att fokusera på mitt själsliga mående. Har blivit en hel del mediterande och sovande. Så nu känner jag mig någorlunda fit for fight igen. Kosten har jag skött helt okej bra. Igår blev en liten fuskdag då jag lyxade till det med både pasta och godis. Men som sagt, jag vill inte stirra mig blind på vad jag borde och inte borde. Jag vill bara må bra och ha vettiga levnadsvanor. Sen hur dem ser ut, det tar vi på vägen. 

Jag har förresten märkt att min hy har blivit avsevärt bättre sedan jag har börjat dricka mer vatten om dagarna. Så ja, heja vatten! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback