Here we go again.

Jäklar hörrni vad jag är stolt över mig själv. Jag drog mig faktistk till gymmet nu på morgonen. Och inte nog med det, jag var inte riktigt så otränad som jag anser mig själv att vara. Orkade med en hel del! Körde på triceps och bröst idag. Jävlar säger jag bara. Mina armar är så darriga att bara skriva på datorn blir problematiskt. Och jag måste diska. Förhoppningsvis slår jag inte sönder allt för många glas och tallrikar. 

Så, operation fit är igång igen. Och denna gången ska det genomföras ordentligt. 



Kommentarer
Postat av: sis

Bra jobbat! Jag behöver med kör igång ordentligt. Men men får sparka mig i röven xD annars får jag börja i januari när jag är arbetslös ;) haha

Svar: Behövs du inte på jobbet efter jul?
Antonia

2013-09-28 @ 16:45:02
URL: http://gaanma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback