Tjing för att låtsas vara hel.

Det är mycket som händer just nu. Eller egentligen inte, men det känns som allting vänds ut och in och upp och ner. Prestationsångest i skolan, hemlängtan, självförtroendeproblem och rädslan för att inte räcka till. Allting snurrar runt och blir ett stor trassel inom mig. Försöker ta det lugnt och lösa allting. Men det är inte riktigt så lätt som man kan tycka. Jag försöker samla ihop all kraft och ork inom mig. Därför är det dött och tomt här på bloggen, för att jag glömmer bort att skriva här.

Tänkte ge er en låt som texten stämmer ganska bra på mig just nu. Även en låt som jag verkligen älskar.



Thomas Järvheden- Tjing




Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha åh, tack så mycket ^^

Kram!

2010-08-26 @ 20:25:27
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Jo, jag borde väl sträcka på huvudet. Men dem vet ju inte att jag är duktig ;)



Krams

Postat av: N I L M A

Haft en bra kväll?

2010-08-26 @ 21:46:36
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback