You probably think you're cooler than me.

Idag är jag på riktigt bra humör. Det går verkligen som en berg-och-dal-bana. Ena dagen är jag på botten och nästa dag är jag på toppen. Helt skumt. Men jag klagar inte när det är på topp iallafall!
Idag så fyller mitt lilla kusinbarn Adelio 1 år. Så jag och mormor ska ta oss ut till min kusin och fira honom lite.

Fast vi ska inte iväg förrens i eftermiddag, så än så länge sitter jag och dunkar lite musik. Inte för att det är så bra ljus i mina högtalare i min laptop men iallafall, haha. Låten som spelas på reapet är denna:



Det är en remix av Mike Posners låt Cooler than me. Helt sjukt bra om jag får säga det själv! haha.

Men ja, nu ska jag lyssna vidare och så hörs vi (:




Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

vi väntar en liten pojke. Lyckan går inte att beskriva med ord :) Allt bra med dig?

2010-08-21 @ 17:37:56
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: sara

åh ja visst är hon!! :) haha ja det vore coolt om en sån liten tjej hade haft så långt hår hehe

2010-08-21 @ 17:58:12
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback