Byebye fattie.

Nu jävlar hörrni.
Jag har ju gymmat tre gånger i veckan sen september och det funkar skitbra. Dock vill man ju komma ut i friska luten också, speciellt nu när det är så jädra fint väder!
Så jag har laddat ner appen Runkeeper som visar hur långt man gått, medelhastighet, antal brända kalorier och så vidare. Älskar den!  Så nytt för mig är att jag är ute och tar en PW varje dag med hunden på cirka 3,5 km. Självklart så kommer det bli längre rundor senare, men man måste ju få mjukstarta lite ;)

Har dessutom signat upp mig för Lillages distanstävling för maj månad. Så det är bara att sätta igång nu!
Dock behöver jag ett par nya dojjor då mina som jag använder nu verkar vara för små då mina tår känns misshandlade efter en promenad och jag är heeeeemskt sugen på ett par Reebok Easytone.

Pappa köpa?

REEBOK ET FLASH W REEBOK ET FLASH W




Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad snygg skor!



SV: shit då...



puss

2012-04-24 @ 19:13:21
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack så mycket :)

Min jacka fick jag av pappa som hade den när han var yngre.



Jag hade ett par easy tone men fick lämna tillbaka dem för de gick isönder med en gång :/

2012-04-24 @ 20:31:56
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: vanessa

Tack snälla!

Och kul med träning! :)

2012-04-24 @ 21:03:55
URL: http://vvanesssa.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag har tränat hela vintern men var ute och sprang för första gången på säsongen nu ikväll. Kände mig som en flodhäst. Men det blir bättre när kroppen fattar att den ska galoppa runt utomhus ute.

Kan dock tipsa om att reeboks easytones inte är så himla bra att springa i. De är bättre för powerwalk. Men om du är ute och knatar med hund så är det nog perfekt!



Och du, för ett himla bra tag sedan så undrade du på min blogg hur man gör turbanen jag hade. Det är egentligen hur lätt som helst. Man bara snurrar en sjal runt huvudet lite såsom man känner för och sen knyter man ganska ordentligt. Kan göra en tutorial på bloggen en dag. Men det är väldigt väldigt lätt!

2012-04-25 @ 00:02:35
URL: http://aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback