Dunderförkyld!

Herregud så slut i huvudet jag är! Har åkt på en dunderförkylning så har jätteont i bihålorna, hostar och snorar. Men det är väl sånt man får ta på hösten. Jag blir lycklig varje gång jag går ut och märker att det är kallare i luften och att löven börjar ändra färg och ramla ner. Hösten är verkligen min absoluta favorit. Så för mig hade det gärna kunna vara det året om,haha.  Nej, sommaren är ganska mysig den med faktiskt.

Idag har jag plågat mig igenom en skoldag. Även om jag bara hade två lektioner kändes det som en evighet med min tegelsten till huvud. Träffade Erik, min kära musiker, en runda nu på kvällen också. Sprang typ runt på stan i jakt på en billig macka, haha.  Till slut hamnade vi på Östermalm där Erik hittade sin macka för 55 kr. 

Så nu sitter jag här i min soffa med turban på huvudet, tittar på Ullared och försöker dränka mina inälvor i varmt te. 




Kommentarer
Postat av: Theodorsophie

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-09 @ 15:32:56
URL: http://theodorsophie.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback