Stress.

Okej. Idag var inte riktigt den optimala dagen att ta sovmorgon känner jag.
Syrran och hennes tjej kommer ner idag, och så även gör mormor. Dock lite senare. Så igår planerade jag ut vad jag var tvungen att hinna med idag. Såsom dammsuga, skriva inköpslista till nyårsmaten, skriva mitt argumenterande tal som jag inte gjorde igår, handla nyårsmaten, hämta mormor, läsa i min engelska roman.
Och det ska jag säga er blir lite jobbigt att hinna med när man vaknar halv tio och syrran och hennes tjej beräknas komma vid lunch. Men men, ska inte klaga allt för mycket. Effektiv som jag är, haha, har jag hunnit med ganska mycket. Tänkte faktiskt sätta mig och fila på mitt tal nu. Miljöfrågan, mmmmm.. Det är tveksamt om jag kommer kunna hålla mig till 3 minuters-gränsen. Men shit happens, right?


XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback