Mission completed!

Eller ja, mitt första uppdrag i religionskunskap A iallafall. Satan vad jag är nervös! Och så får jag inte reda på resultatet förrens nästa vecka. Jag kommer ju dö i helgen. Eller nej okej. Riktigt så farligt är det faktiskt inte. Har laborationer i naturkunskapen jag måste göra i helgen. Och ja de MÅSTE göras i helgen för att det är bara då pappa är hemma och jag behöver hans hjälp haha. Jag vet att det blir mycket snack om plugget här. Men det är så grymt skönt att äntligen få börjat plugga igen. Satsar på att plugga igen terminen jag missade i höstas så jag kan ta studenten i juni nästa år. Vad säger ni, det är väl en bra amibition? (:




Kommentarer
Postat av: Roxanne

Var det där din första tattoo då? :-)

Skall nog åka upp till killens polare i början av mars, får se om han hinner då, för först skall han göra klart min mans tattoo som han då började på :-)

2011-02-04 @ 12:25:30
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback