Thats's the way, i like it.

Ä-N-T-L-I-G-E-N!
Skickat in sista uppdraget för naturkunskapen för rättning nu. Sen väntar bara muntan och sen är den skitkursen slut. Jag ska vara ärlig och säga att så länge jag blir godkänd i kursen så är det fine med mig! Gick ner och hämta posten och såg att jag hade fått saker till mina nya kurser och en avi för att hämta ett paket med alla böcker.
Så det är bara att fortsätta att plugga. Dock kommer det blir roligare nu, haha.

Så fredag också. Känns gött faktiskt. Har gjort min obligatoriska fredagssyssla idag med. Nämligen att dammsuga hela undervåningen (Övervåningen dammsuger jag ibland, men det ser ju inte föräldrarna så va fan). Idag var jag till och med så duktig att jag moppade hela undervåningen också. Dock var det ju inte lika smart att gå ut i skogen med hunden där det är blött och lerigt och sedan släppa in henne... Men men, hon behöver ju med gå ut, hah.

Talk to ya lateeeer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback