Okej, jag erkänner. Jag bor på landet.

Jag underskattade värmen och pälsade på mig långbrallor, jeansjacka och sjal. Det var ganska varmt ska jag säga er. Så jag fick ta av mig lite stuff allt efter vägen. Det är tur att man har stor väska! Gjorde mina ärenden. Fick med mig en bok av Stindberg hem och en tid hos frisören imorgon.

Men vad jag tycker är lite av det roligaste idag. (Vilket egentligen är ganska tragiskt). Mitt över vägen från mitt hus så finns det en hage med otroligt söta kalvar. De stod 20-25 m in i hagen när jag kom tillbaka. Så jag börjar vissla på dem så de kommer springande. Hur sött är inte det? Och fråga mig inte hur jag vet att man kan vissla på kor, haha. 



Söta grannar va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback