Frusen.

Sitter nu på tåget på väg hem från min man. Inser att man inte ska välja en fönsterplats under vinterhalvåret då fönstret drar och det blir svinkallt.
Iallafall har jag haft en jättetrevlig helg med hjärtat mitt. Gjorde det vanliga, spela tvspel, tittade film och gosade, haha. Dessutom fick jag träffa hans familj för första gången. Det var såklart sjukt nervöst men jag tycker jag klarade mig bra! Något annat trevligt son inträffade var att jag tog en flera timmar lång fika med en gammal klasskompis som numera bor och studerar i Norrköping. Hade inte träffat henne på tre år så det var hemskt roligt att se henne igen (:

Det här var en kort uppdatering om min helg. Vi hörs imorgon istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback