Saturday Night.

Det är löjligt egentligen hur mycket energi man kan få av att bara ha helt sjukt kul i en kväll. Igår så spenderade jag kvällen med min goda vän Therese. Kvällen började med att vi gick på bio och såg Snow White and the Huntsman. Under reklamfilmerna innan filmen så sa jag till T att det nuförtiden sällan görs filmer som man verkligen tänker "WOW, den här var bra!".  Och sen såg vi filmen, och gissa vad? Den var WOW-bra!  Visst hade jag höga förväntningar på den sen jag hört så mycket gott om den, men den nådde verkligen upp till mina förväntningar.  Nu räknar jag ner dagarna till Batman-filmen har premiär och sen ska jag med all säkerhet konstatera att det också är en WOW-film.

Hur som helst, efter filmen så bestämde vi oss för att gå ut en runda och se vad som händer. Vi hamnade på Sommar! borta på Kungsholmen. Riktigt skönt ställe må jag säga. Vi hängde där, snackade med lite folk, flirtade. Ni vet så som två nittonåriga tjejer gör, hah.

Vid halv två lämnade vi iallafall stället och drog oss hemåt. Jag var hemma vid två-snåret fylld med nyfunnen energi och rent av glädje. Det kändes riktigt skönt att för första gången på länge lägga mig ner i sängen och somna utan att tänka på personer som bara drar ner mig.

Tack Therese, för du är en sån jävla fin vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback