Trött.

Jag är trött. Och då menar jag trött hela tiden. Mamma tjatar på mig att jag ska börja käka vitaminer för att då kommer jag inte vara lika trött länge. Tror inte riktigt på det där.  Skyller på att jag kommer glömma att ta dem ändå. Vilket är delvis sant för att jag ibland har svårt att komma ihåg att ens ta mina p-piller.

Hur som helst sitter jag med ett arbete i Etik och Livsfrågor just nu. Vilket egentligen är ett ganska lätt och intressant ämne. Men nu är det fan tortyr. Vill verkligen inte gå i skolan länge, men jag har ändå sån prestationsångest på mig själv att jag inte bara skiter i allt nu det sista utan jag lägger ner energi på det. Blä på mig själv ibland alltså.  Har beodrat mig själv att göra klart det där arbete IDAG. Vilket jag tror inte ska vara några problem alls. Kommer bli klar med det innan kvällen om jag bara sätter fart. Blääää.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback