It's a new day.

Idag är det en dag närmare flytten, och det är också en bra dag om man mäter i inställning till den. Älskade fina sis och jag pratade idag om det. Och visst fan kommer det vara jobbigt och jag kommer att ha hemlägntan. Men det kommer också vara tre helt fantastiska år i mitt liv med nya kunskaper, nya vänner och nya intryck. Det kommer vara ett steg mot det livet jag drömmer om. Så jag kommer kämpa och det kommer att bli bra. '
 
Ikväll startade min "avskedsturné". Ett par vänner var över på fika för att vi skulle hinna ses innan jag flyttar. Fick ett par underbara ljuslyktor av dem. Tack finaste ni.  Imorgon fortsätter turnén med underbaraste Angelica. Usch vad många älskade människor som stannar kvar här nere. Men jag vet att de inte kommer försvinna så det är väl ingenting att hänga läpp över egentligen.  Jag är glad att jag har så fina människor i mitt liv, det är jag verkligen. 
Oavsett om de bor vägg i vägg eller 50 mil bort så kommer de alltid vara nära mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback