Ett steg närmare en dröm.



Idag kunde jag hämta ut mina nya arbetskläder bestående av två stycken kockrockar med mitt namn inbroderat på bröstet samt ett par svarta arbetsbyxor plus ett par skor med stålhätta. Ni anar inte hur mallig jag känner mig i den där vita rocken. Det känns som jag verkligen är på väg nu mot att förverkliga drömmen om att få jobba med mat. Helt fucking otroligt!

Miranda och jag jobbade gärnet idag med uppsatsen också. Så vi tror att vi har fått en okej vinkling på det hela nu. Imorgon väntas skrivande av resultatdiskussion. Yeey. Kräver att man ärm utvilad och taggad för det. Därför tänker jag strax bädda ner mig i sängen och känna mig nöjd över att jag faktiskt diskade det där diskberget som bodde i mitt kök-. Har varit produktiv idag helt enkelt!


Men nu; Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback