Fit for fight.

Imorgon gäller det. Eller ja, nu låter som det är värsta stora saken, haha. Men imorgon börjar skolan igen och det ska bli så underbart skönt! Tänk er själva, jag har inte gått i skolan sen februari. Många säger "Fy fan va skönt!".
Mjo, det var det de första 2 veckorna. Sen var det hur långtråkigt som helst att bara vara hemma och inte träffa vännerna. Så jag längtar verkligen tills imorgon.

På min lilla shoppingrunda innan blev det inhandlat lite saker. Ett ämnesblock, dvs ett block med flickar så man kan ha många ämnen i ett och samma block. Sen blev det ett rutigt kollegeblock eftersom ingen av flickarna i ämnesblocket hade rutiga blad. Och jag kommer ju plugga matte! haha.
Även ett pennskrin, pennor, suddigumm och pennvässare gled med.
Och ja, det blev ju en ny väska också. Dock inte alls den jag hade tänkt mig. Jag köpte en ryggsäck!
Nejnejnej och åter nej. Inte alls en sån ryggsäck som ni tänker. Det var en assnygg svart rygga med silvriga dragkedjor som jag köpte på H&M.

Så ja, I guess I'm ready for school again!


Ismen - Kalla mig




Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack :D

2010-08-19 @ 18:33:41
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Svar: Tack så mycket! :)

2010-08-20 @ 00:41:11
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback