Den orala och anala fasen.

Fy på er, jag vet vad ni tänker!
Men det är fakiskt inom psykologin dessa faser finns. Mycket intressant må jag säga. Vad som kanske inte är så bra är att jag analyserar mitt eget och min omgivnings beteende mycket mer än tidigare efter ha börjat läsa psykologi, haha. Upptäckte att det bara är 10 veckor kvar av terminen! Gäller att sätta fart nu om jag ska hinna få allting gjort som jag vill.

Ska operera mig på onsdag. Inget större ingrepp. Blir faktiskt inte ens nersövd så vet inte om jag kan kalla det för operation. Men de ska iallafall öppna min hand och ta bort en liten vätskefylld blåsa som jag har på en sena i handen. Är galet nervös och kommer be dem att proppa mig med lugnande medel innan de sätter igång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback