Våren är här, och pissemyrorna har vaknat!

Haha fy fan vilken liten bitterfitta jag varit den senaste veckan. Fy på mig! Gnällt, gnällt och så har jag gnällt lite till. Men nu är det jädrar anamma slut med det!

Våren är iallafall här på riktigt nu! När man sitter i en solstol och solar utan tröja så känner man att det är inte allt för länge kvar till sommaren. Tiden går ruskigt fort. Känns som förra veckan det var 31 januari och jag var på introduktion till plugget. Galet! Tappat lite motivation när det gäller plugget, men det är bara att försöka hitta den igen. Ett annat starkt tecken på att våren är här är att jag har beställt nya converse! Mina gamla vita är trasiga och hål ända in till foten så dem har jag förbud på att använda. Istället så komer snart dessa godingarna hem till mig. Snyggare får man faktiskt leta efter!

Converse Stars & Bars Hi

Och på söndag är det tre veckor kvar till artonårsdagen. Livet leker! haha




Kommentarer
Postat av: Roxanne

Oooh, grattis i förskott. Jag fyller 26 om ca 2 veckor :-)

2011-04-12 @ 07:33:20
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sjukt snygga!

2011-04-27 @ 20:28:38
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback