Jul

Herregud, julafton redan imorgon. Handlat de sista julklapparna idag och håller på med all julmat. Senare blir det att klä granen. Eftersom det är första gången i mitt liv jag inte firar jul med syrran så känns det sjukt tomt. Vem ska nu klaga på att jag hänger pyntet fel och flytta runt det i julgranen?
Jag ska nog dock överleva detta.
Har bakat lite julgodis igår och idag. Den oväntade favoriten är nog kolan med havssalt och citron. Sjukt god.

Nu återvänder jag till grytorna. Bjuder er på en bild på favoritkolorna och en gammal bild på mig och syster i juletid.

 




Kommentarer
Postat av: neli

åh trist med förkylning =( krya på dig tjejen!

jo tack, det är bara bra här.. pirrigt inför imorgon hihi =)

2011-12-23 @ 20:00:57
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback