Nu är det jul, här i vårt hus.

Hej, och god jul på er!

Då var dagen D här, nämligen julafton. Ska jag vara ärlig är jag inte sådär jättemycket för jul. Tycker mest det är något som gynnar vår enorma konsumtion ännu mer. Det jag tycker om med julen, har egentligen inte så mycket med julen att göra. För det är att bara få spendera tid med de jag älskar allra mest och få glädja dem genom att ge dem saker som de önskar sig. Jag skulle faktiskt kunna gå en hel jul utan att få några julklappar alls, bara jag fick ge andra.  Men men, jag klagar ju inte när jag får saker heller. Vilke hycklare jag är va?

Men iallafall, ville bara önska en riktigt god jul till er som läser detta.
Ni kommer få en bildupdate senare ikväll på hur min julafton har sett ut.

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback