Någon slutar alltid att älska först.

Oj, det har varit lite trubulent de senaste veckan. Men jag tror att jag ridit ut stormen så gott som det går. Imorgon är sista dagen på januari månad år 2011. Imorgon är också dagen då jag börjar skolan igen. Japp, ni läste rätt. Inget mer latande framför tvn om dagarna. Nu blir det hårdplugg istället. Så imorgon ska jag på introduktion eftersom det är en distansskola. Ska bli informerad om hur allting funkar och så vidare. Jag är lite nervös faktiskt. För vad vet jag inte riktigt. Kanske bara hör till. Men ska bli skönt att börja skolan igen iallafall. Få ett liv igen, haha.

Tänkte lägga in ett youtubeklipp, men av någon anledning så funkar det inte längre för mig att bädda in. Någon som har samma problem eller har haft och som kan hjälpa mig lite kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback