Nattlig ångest.

Klockan är över midnatt. Min klocka ringer om sex timmar. Jag kan inte sova. Ångest. Försöker att tvinga mig. Men min kropp och mitt sinne vägrar. De är som små barn som gnäller för att få stanna uppe liiiiiite längre för att få se det där programmet som stora människor tittar på. Men det är inget program som de väntar på. Snarare något lugnande. En lugnande röst kanske i en telefonlur alldeles för långt bort. Eller så kanske det skulle hjälpa om bara huvudvärken släppte. Stressad? Mja, nu är det bara fem och en halv timme kvar till alarmet går igång. Och jag har inte sovit någonting.

Om bara huvudvärken kunde släppa.
Eller en lugnande röst sa godnatt.



Kommentarer
Postat av: Takai.blogg.se; a plus size blog

svar:

haha, nej det får du inte göra. det är mina ringar :3

2011-01-22 @ 10:27:30
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback