En grå, dimmig och trist söndag.

Jag har lyckats få parfym i munnen på något jäkla höger, så nu har jag sjukt ont i halsen. Hmm, inte okej.
Idag är det söndag. En grå, dimmig och trist söndag.
Fortfarande lite bitter över hur melodifestivalen slutade igår. Tycker det är riktigt surt att Saade vann. Inte bara för att den jag hejade på inte vann, utan för att låten faktiskt är löjligt lik både kall som is med gemeni som var med i melodifestivalen 1984 och lili och sussies Oh mama cant you tell.  Visst, melodfestivalen kanske inte är känd för orginella låtar. Men kom igen, lite bättre kunde vi väl ha åstakommit?

Nae, måste sluta vara bitter. Ska nog ta tag i mig själv idag och städa upp i mitt rum. Förmodligen blir det också att se några filmer också. Ja, vi får se helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Roxanne

Aow, tack. Köpte det på HM i somras, typ 50 kr eller något. Annars brukar jag ha det som klänning, det är långt som attan :-)

2011-03-13 @ 18:32:52
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback