Hej, Hej, Hej, jag är bara fjorton år.

Men om man fixar till sig lite, kan man ju bli ngt snyggare x)
Ibland är jag ganska söt ^^
Sen åt vi klubbor o kände oss sexiga xDSyrran o jag köpte varsin Takida tröja :D  Så jävla snygga :) + Bara hon o jag fick Deras aotugrafer :D  WE LOVE YOU UFFE ;D <3
På kvällen pratade jag med GelaBus <3 Hon är lite busig den tjejen :) men så jävla go :)     Vad kan jag säga? JAG ÄÄÄÄGER ER ALLA ;DO så lilla jag :) Körde sletlooken :D
Pusskalas? :)Idag har jag varit hos världens sötaste unge :) <3Ja, om detta stämmer är jag inte riktigt överens om ;D haha x)   A. Gillar att dricka/festa! N. Du kan behålla hemligheter. T. Omtänksam och bryr dig. O. As sexig, grr N. Du kan behålla hemligheter. I. Helt underbar i sängen. A. Gillar att dricka/festa! --------------------------------  A. Gillar att dricka/festa! B. Alla vill ha dig. C. Riktigt barnslig. D. Gillar att dansa loss. E. Oh, jättebra kyssare. F. Bra personlighet och utseende. G. Skiter i vad andra tycker. H. Sådär kyssare. I. Helt underbar i sängen. J. Alla avgudar dig. K. Vild och galen! L. Alla älskar dig. M.Kanske inte så jätte smart. N. Du kan behålla hemligheter. O. As sexig, grr P. Populär bland alla. Q. Ful. R.Helt GALEN S. Lätt att bli kär i. T. Omtänksam och bryr dig. U. Kingen på att bara tare lungt. V. Bästa kyssaren som finns. W. Tänker sig inte för eller nått, sjuk i huvudet. X. Jätte bra i skolan/jobbet. Y. Bästa en pojkvän/flickvän kan begära. Z. Alltid redoM. Kanske inte så jätte smartGumman, du är den som finns där. Hur mycket du betyder kan man inte förklara med ord. Du betyder så jävla mycket när jag mår så här. Du är fan en av dem bästa människorna på denna jord. Jag litar fan mest på dig och kommer alltid göra. Du ska veta hur glad du får mig. Här är tre ord jag vill att du ska höra; Jag ÄLSKAR dig <3
Cant help falling in love with you.      (Fråga inte vad jag gör med munnen, det vet jag itne själv x] )NiclasdotterTill sist vill jag bara tacka alla underbara människor som har gjort det här året speciellt! <3    2008  här kommer vi! :)

Låt oss sammanfatta mitt år som 14 åring som ett ultrablont år med konstiga jävla saker med munnen!




Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: åh, det är så :/

2011-03-27 @ 17:04:58
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Sickan

hehe sweet! :)

2011-03-28 @ 16:07:03
URL: http://cruelme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback