Känt mig ganska blåst de senaste dagarna.

Det här med att skriva blogg tycks försvinna ut mitt huvud. Känns som om det finns saker jag hellre lägger min tankeverksamhet på nuförtiden!
Har varit storm i princip hela helgen vilket resulterat i ett kort strömavbrott igår, störningar på tvn och en hel måndag utan internet. Det jobbiga med att vara utan internet när man pluggar på distans är att det går inte att plugga alls! Så idag har jag varit väldigt inproduktiv.  Mest varit ute med hunden, plockat här hemma och bakat blåbärsmuffins.  Sånt man underhåller sig med när man inte kan vara en duktig flicka och studera.
Men nu verkar det som internet är tillbaka för att stanna. Så imorgon blir det åter till skolbänken (se skrivbordet) och fylla hjärnan med algrebra och geometri. Matte är en sån glädje för alla, right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback