Menlösa måndag.

Måndag igen då.  Hur kommer det sig att man i princip aldrig får någonting uträttat på måndagar? Kan man verkligen bli såhär seg på två dagars ledighet, det känns ju lite omöjligt. Men iallafall har jag hunnit skriva en engelska uppsats nu på morgonen och ska hålla engelska tal i eftermiddag. Så lite produktiv känner jag mig allt.
Hade en fantastisk helg i Norrköping. Trevligt sällskap, vacker stad och annat smått och gått gör att man kan inte annat än ha haft en bra helg. Man önskar ju tillochmed att den varat lite längre, men det är en annan sak.

Nu återgår jag till verkligheten och förberedelserna inför mitt engelska tal. Ska vi satsa på hur mycket jag kommer stamma?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback