Blogga i min iPhone? App-solut!

När jag talade med min syster häromdagen frågade hon om jag läste hennes blogg. Lite smått road svarade jag nej. Eftersom att min syster är den absolut sämsta personen att uppdatera en blogg. Till och med värre än mig! Och då är det illa.. *host*

Iallafall, hon är inte lika sämst länge (kanske passat över facklan till lillsyrran nu?) på grund utav att Blogg.se nu har en egen app så man kan blogga snabbt och enkelt från sin iPhone. Så nu är hon värre än Federley på Twitter.
Självklart så laddade jag också ner denna appen för att bli lika aktiv och hurtig på att blogga. Sagt och gjort, appen ligger så fint där i min iPhone och bara väntar på att bli använd.

Sen slog det mig, jag har ju för-i-helvete inget liv att blogga om !?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback