Busy.

Känner mig lite nere idag med då syrran, hennes tjej, pappa och mormor har åkt.  Känns tomt och saknar syrran redan. Jobbigt när ens bästa vän bor så långt bort.

Men iallafall, åter till nutid.
Denna veckan lär bli kaos. Så mycket som händer verkligen. Idag är det råplugg verkligen som gäller, för imorgon klockan 9 så har jag tenta. Och det känns som jag inte kan någonting! Imorgon på eftermiddagen ska jag till tandläkaren och åtgärda lite saker. Imorgon måste jag dessutom packa då jag på onsdag åker först iväg till Stockholm för att jag på torsdag ska på möte med ett tv-bolag (spännande, huh?) och sen på torsdagskvällen åker jag vidare till min man i Norrköping och stannar kvar där till 1 maj. På lördag så blir det Maskinen och ett jävla party! haha.

Så ja, denna veckan är jag upptagen. Mer än vanligt faktiskt. -
Kanske dags att sätta igång nu ?





Kommentarer
Postat av: twisted mind

Ja det är ganska skönt att den är mer eller mindre borta, det kommer säkert gå upp och ner =) blir som det blir



Lycka till på tentan och på mötet!! (väldigt spännande)

2012-04-09 @ 14:08:40
URL: http://extaordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback