At last

Det är fredag och min sista dag på jobbet. Helt löjligt vad tiden har gått snabbt egentligen. Lite ångest får jag att hela sommaren har försvunnit och det enda jag har gjort är att suttit vid en dator i princip. Självklart har det varit fina kvällar med vänner också och trevliga släktsammankomster. När jag tänker efter har jag haft en riktigt fin sommar.

Ska göra den sista kvällen här fin också innan jag imorgon tar tåget tillbaka till skogen. Hem till min älskade familj och min älskade djur. Som jag har saknat dem!

(Btw, arbetet i internationell ekonomi som jag skickade in för några dagar sen kom tillbaka igår. Rädd för få ett dåligt betyg. Fick MVG. Nöjd chey)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback