Det finns så mycket ord.

Inom mig ligger det massor med högar av ord som bara väntar på att få komma till uttryck. De ligger där inne och lagras tills de hittar rätt och formuleras i vackra meningar som kryper in under skinnet på den som lyssnar eller läser. På senare tid har det både känts som det både flödar över och går back med ord. På samma gång.
Dock har jag massor och åter massor med känslor som ligger och bubblar i mig. En del dåliga och en del bra. Men de där känslorna brukar få orden att hitta rätt. Så det blir som jag tänkt och så jag kan beröra andra åter igen.

Jag väntar bara på att de ska ordna till sig lite till. Så att orden ligger i exakt rätt position.
Rätt position för att nå fram till dig.



Kommentarer
Postat av: stannar anonym :)

För något år sedan trodde jag att jag skulle dö. Har aldrig nog gråtit så mycket förut i mitt liv och mina föräldrar trodde någon hade dött när jag ringde och bad dem ringa min bästa vän. Det var ingen annan som dog, utan det var snarare jag som gick i tusen bitar när han jag var kär i då, av hela mitt hjärta inte kände samma sak längre. Jag blev helt grå. Kommer så väl ihåg när jag bestämde mig för att gå till skolan igen efter någon dag, jag gick till porten, gick in två meter och vände igen. Satte mig på bussen och åkte hem. Orkade inte.

Tiden kommer gå. Du kommer tänka på han flera gånger och undra vad som egentligen hände. Sen kommer även du tänkte tillbaka på tiden och själv känna att ej, det var ju faktiskt inte meningen.

Efter ett tag kommer du börja dejta nya killar igen,
dom kanske inte har allt som han hade, men dom kanske kommer ha saker som han inte hade.

Du kommer överleva. Man gör det även om man inte tror det just då. Men jag lovar, när mörkret känns som mörkast i tunneln så kommer den dagen då du ser ljusstrimmorna igen.

Ta hand om dig.
/ Någon som du inte känner, du vet inte vem jag är utan jag bara snubblade in i din blogg.

2012-12-14 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback