Full fart framåt, Kapten!

Det bra med att må dåligt är att man vill göra så mycket som möjligt för att slippa tänka på det. Därför har jag varit sjukligt produktiv för att vara mig i deprimerat tillstånd. Jag har läst ett kapitel i miljökunskapen och städat mitt bombnedslag till rum vilket innebär massavlivning av dammhästar och upplockning av tre miljoner klädesplagg. Och då är klockan inte ens tolv! Vid ett kommer finaste Angelica och ska umgås med mig lite. Ni vet, update på allt som händer i livet och så. Kanske slänger in lite filmtittande också.
Sen ikväll blir det förmodligen åter till produktiviteten med att läsa det sista kapitlet i miljökunskapen och kanske börja på det följande arbetet. Har verkligen piskat mig själv att sätta fart nu. Ju snabbare jag gör det, desto snabbare slipper jag skolan. Mitt liv är planerat att gå i full fart iallafall de närmaste två veckorna. Sen får vi se om jag kraschlandar eller om det fortsätter i samma takt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback