Just me.

Jag är en ganska märklig människa. Tycker regn och stjärnor är det vackraste som finns, och jag läser hellre böcker än har en utekväll på krogen. När jag älskar någon så älskar jag på riktigt.  Jag kan sitta vaken om nätterna bara för jag finner en underlig vacker känsla över att vara vaken på natten. Jag har alldeles för mycket socker i mitt te, så pass att jag tillochmed själv tycker att det blir för sött ibland. Jag handlar massor med högklackade skor trots att jag hellre nöter ut mina converse. Att åka tåg eller tunnelbana kan vara bland det mest rogivande saker jag vet.
Har en förkärlek till klassisk musik trots att den gör mig sorgsen samt lugn på samma gång. Jag missbrukar post-it-lappar som jag skriver citat och andra små lärdomar på. Jag är otroligt pretantiös och använder så många komplicerade ord jag bara kan. Att ligga bredvid någon jag tycker om och prata bort en hel natt är bättre än sex i mitt tycke.  Dock kan jag aldrig motstå när någon kramar mig bakifrån och kysser mitt nyckelben. Jag är lite för blyg för mitt eget bästa. Jag är hatar mig själv alldeles för mycket för mitt eget bästa. Jag älskar när man ger mig söta smeknamn. Jag tror på att mitt leende kan få alla andra att le, kanske inte alla men en hel del. Jag snarkar, högt.
Jag är stolt över min matlagning och vill skämma bort de jag tycker om med den. När jag ler, sätter jag tungan mellan tänderna. Jag älskar dumma tecknade komediserier. Jag är fullkomligt livrädd för ormar.  Jag har inget sifferminne alls, men är en jävel på att komma ihåg födelsedagar. Jag har svårt att säga nej.  Min familj är mitt allt och jag slåss till sista blodsdroppen för dem. Jag har svårt att lita på andra människor. Jag tänker för mycket ibland. Jag längtar efter Paris trots att jag aldrig varit där. Jag är en obotlig romantiker som tror att livet ska vara som alla cheesy loveydovey filmer från hollywood. När jag var lite ville jag blir drottning när jag blev stor. Jag har urdålig humor. Tv-spel kan vara det bland det roligaste som finns. Jag tror att allting händer för en anledning.  Jag tror på mirakel och på människors goda sida.

Jag är en ganska märklig människa. Men jag skulle inte vilja vara på något annat vis.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback