Are you freaking kidding me?

Kommer ni ihåg om de 'livsfarliga' experimenten jag berättade att jag hade gjort i helgen? Med frätande kemikalier och så? Ja, tydligen behövde jag inte ens göra dem i kursen, så jag har i princip gjort dem helt i onödan. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Skrattar mest, för det är ganska komiskt. Jag stod och gnällde medans jag gjorde dem "Att de låter en göra sånt här hemma med farliga kemikalier!! jag förstår det inte!" och så skulle jag inte ens göra dem, haha.

Lättad över att slippa skriva laborationsrapporter (trots att jag skrivit typ 80% av dem) så hugger jag istället tag i uppdraget i naturkunskap och skickar in det som den duktiga plugghäst jag är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback