Aren't they lovely?

Varit lite halvglömsk med att skriva här. Men jag antar att ni som faktiskt läser den här bloggen konternueligt har börjat att vänja er vid det. Iallafall så kunde jag inte stå emot mina cravings så jag köpte faktiskt byxorna i inlägget längre ner. Tänkte att jag kan ju iallafall TESTA dem. Sen hade jag ju inte räknat med att de satt som en smäck på mig. Det är inte ofta att byxor gör det så jag var tvungen att slå till. Sen slank det ner ett par,tre av H&M's sköna och snygga baslinnen. Jag menar.. de kostar ju bara 50:-/st. Haha, älskar att jag urskuldrar mig att jag har handlat kläder. Men visst är de snygga?



Bilden gör dem förövrigt inte rättvisa alls.




Kommentarer
Postat av: louise

seriously? åh vad glad jag blir. tacktack och massor med kramar!

och jag tycker om din blogg. speciellt kategorinamnen, genialt.

2012-02-27 @ 17:33:54
URL: http://captureddreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback