Effektivt, eller?

Igår eftermiddag kände jag mig lite som en galen vetenskapsman. Stod med diverse kemikalier och blandade ihop. Allt på grund utav att min Naturkunskaps kurs sa åt mig att göra det. Livrädd i princip står jag och blandar starkt frätande saker som bubblar, pyser och har sig. Jag trodde allting skulle explodera och jag skulle dö, haha.
Men det gick bra iallafall och nu väntas bara att skriva en labbrapport på mina livshotande experiment.

Dagen har bestått av att stiga upp i typ gryningen (se 06.00) för att följa med till stan när pappa skulle till läkaren. Eller ja jag skulle ju inte just följa med till läkaren utan mamma och jag skulle handla medan han var där inne. Sagt och gjort, det gjorde vi.

Så sedan vid klockan elva så hade jag redan hunnit göra i ordning mig, åka till stan, handla, gymma en timme och duscha. Kände mig galet effektiv.

Eftermiddagen var inte lika effektiv. Jag har sovit sen typ.. 12.57. Det vill säga tre timmar.  Men det är la mys?





Kommentarer
Postat av: Madde

sv: tack så mycket, vart sjukt glad när jag hittade dom :) Det finns ju galet mycket fina saker där ute i loppisvärlden!

2012-02-24 @ 16:40:27
URL: http://runawaydoll.blogg.se/
Postat av: Hanna Wild

sv; haha i feel yaa!

2012-02-24 @ 20:14:12
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback