You can do it.

Jag stirrar mig blind på den lilla rosa post-it lappen som sitter ovanför laptopen på väggen.

"You are stronger than you think!"

Något som jag försöker intala mig själv idag. Motivationen är lite lätt som bortblåst och allting känns tungt. Blaskigt, grått och tråkigt väder utanför mitt fönster hjälper inte direkt. Men saker måste göras, även om allting känns som en våt tältduk för tillfället. Obehagligt, klängigt och tungt.
Ska försöker återvinna lite motivation, eller åtminstone fejka lite och lura mig själv. Fungerar ens det?

Det är värt ett försök!




Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Tack vare mina FINA bloggläsare så har jag en stor chans att bli en av dom glada vinnarna - ligger just nu på plats 5!!! Sorry att jag tigger - men jag vill så väldigt gärna vinna - och du kan hjälpa mig dit=) Direktlänk till röstningen (man kan rösta en gång per dag!): http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/

2012-02-21 @ 10:02:54
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback