Fy.

Haha, kan man vara kassare än mig på att blogga? Jag tror faktiskt inte det är riktigt möjligt. I helgen så har det varit tyst här för att jag har haft annat för mig. Nämligen så har min man varit här hela helgen och det har varit jättemysigt. Vi har spelat spel, jag har blivit utklassad på fifa och bara haft det mysigt liksom.
Så därav den extremt dåliga uppdateringen. Får bli bättre på det där. Mobilblogga eller något.

Men men.

Nu är det iallafall tillbaka till verkligheten med plugg, träning och massa annat smått och gått. Hade tenta i förra veckan på Information & Layout som jag spikade ett MVG på så jag är lite nöjd. Det gav mig motivation till att kicka igång plugget på riktigt nu.

Nu vet ni vad ni har missat iallafall.
XOXO



Kommentarer
Postat av: catarina

sv. åh vad roligt, tack!!

2012-01-23 @ 21:46:08
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback