Hiccups

Det är inte ofta som jag får hicka, men när jag väl får det så är det hickan från helvetet ungefär.  Hela jag hoppar, bröstkorgen typ exploderar och det gör jätteont, haha. Är det bara så för mig eller är det så för andra med? 

I vilket fall som helst så kan man inte sjukskriva sig på grund av hicka (tyvärr).  Så jag sitter och skriver på mitt engelska arbete. Precis skrivit klar en del och ska snart påbörja en bokanalys av Wuthering Hights som jag läste tidigare i vintras. Det ska faktiskt bli ganska kul och konstigt nog ska den inte vara mer än 500 ord!? Brukar inte sådana vara på typ sisådär 2 A4-ark? Eller är det bara jag som brukar vara överambitiös? Haha, jag tror nog på det sistnämnda. 

Så nu ska jag ta min hicka från helvetet och påbörja min lagom ambitiösa bokanalys!
XOXO 




Kommentarer
Postat av: catarina

sv. väskan är vintage & shortsen vet jag dessvärre inte; dock är ju liknande lätt att fixa själv :D

2012-01-25 @ 11:08:16
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback