Bull. Shiet.

Suck.  Jag är så trött på oärliga idioter rent ut sagt. Vart finns människor med stake nog att säga som det är och som de tycker? Jag verkar hitta alla de andra iallafall. Så om ni letar efter människor ni inte vet vart ni har och som bara snackar massa bull så har jag ett helt lager (:
Så, eftersom mina helgplaner gick åt skogen (Ni kanske förstår varför) så behöver jag något nytt att sysselsätta mig med.  Visst, jag är i Stockholm och det finns miljoner saker att göra. Men just nu står huvudet still och jag skulle ju gärna slippa göra allt det där ensam!  Får fundera idag.

Ska snart dra till jobbet och det känns gött att det redan gått en vecka. Nu är det bara fyra kvar. Som sis sa får man ta det vecka för vecka, dag för dag för att kunna överleva. Äsch, nu ska jag inte vara så dramatisk men ni fattar grejen. Idag rockar jag iallafall mitt egna lockiga hår. Ingen plattång idag inte. Har faktiskt börjat tycka om mitt smålockiga/vågiga hår. Vad tycker ni ?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback