Done and done

Herregud säger jag bara. Det har varit full rulle sen fredags morse i princip och det har märkts på min uppdatering.
I fredags kom som sagt sis och mamma upp, så jävla awesome! Sen i lördags var jag på bröllop, som ni vet. Det var riktigt kul och jag dog lite av skratt då det verkade som att en av min kusins metal-polare blev lite förtjust i mig. Sen igår fick vi ett ryck och tog en spontanresa ut till skärgården till min bror och svägerska. Fikade lite och firade brorsans födelsedag i förskott. Vips så hade helgen försvunnit och jag fattade nada.
Har jobbat halva min dag idag och har användt dötiden till att skrivit klart samt skickat in arbetet i internationell ekonomi jag har gnällt om i någon vecka. Efter jobbet så bär det ut till morbror och hans familj för lite middag och umgänge. Känner att jag har de närmaste dagarna planerade in i de minsta detalj. Men det är också skönt. Slipper jag tänka på massa onödigt tjafs som omogna män och saknade vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback