Jag försöker

Vad är det för fel.  Jag orkar inte ha det såhär. Vill vara lika ambitiös, energisk och härlig som jag brukar. Men ändå blir jag inget annat än en trött, trasig spillra av det jag brukar.  Jag försöker verkligen att ta mig upp.
Försöker att hålla det för mig själv. Men jag måste ut med det om jag inte ska drunkna. För det är precis det som det känns som jag gör. Drunknar.  Drunknar i alla måsten, borden och kansken.  Jag vill bara bryta loss från allt.


Jag försöker klara av allting. Jag försöker verkligen.



Kommentarer
Postat av: Sis

Du är starkare än du tror allra käraste syster! <3 vi klart det här ihop.. Snart kommer jag till dig och då tar jag med mig massor med styrka till dig!! Jag älskar dig mest av allt, glöm aldrig de!! <3

Svar: <3
Antonia

2012-07-10 @ 00:26:13
URL: http://Gaanma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback