Kanske bättre sen.

  

Jag vet inte riktigt. Känner mig besviken på mig själv idag. Har inte skrivit arbetet, inte ens påbörjat det. För jag har i ärlighetens namn inte orkat.  Jag verkligen känner hur jag töms på all energi till allting. Men jag försöker bita ihop och fixa både skola och jobb. Plus det försöker jag ha någerlunda socialt liv. Utöver det känner jag mig äcklig rent ut sagt. Otränad, blek, ful, ja you name it. Men jag har iallafall börjat lägga om kosten igen och dra ner på kolhydrater och andra godsaker. Om det lönar sig får vi se när jag kommer hem och ställer mig på vågen igen.
Usch, jag bävar inför den stunden. Egentligen skäms jag över att skriva ut allting här. För här kan ju ni faktiskt läsa det och förstå att jag är en rätt trasig människa för tillfället. Försöker intala mig själv att det är okej att vara lite trasig.

(Ja, det här är ett sånt här gnäll-så-mycket-jag-orkar-inlägg så jag kan ventilera och kanske, bara kanske orka vara lite bättre imorgon.)




Kommentarer
Postat av: Sis

Jag finns här för dig<3 24/7 det vet du!!! Du är en så otroligt stark och duktig människa, jag är stolt och ser upp till allt du orkar göra. Dessutom måste du stå ut med mitt lidande med, förlåt allra käraste syster! Jag älskar dig, du fixar de!!!!! Du är världens vackraste, insida som utsida, glöm aldrig bort det!!! <3

Svar: <3 Allra käraste syster, säg inte förlåt.
Antonia

2012-07-23 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback