Nattsuddare

Mycket trevligt kväll blev det igår. Vi hamnade på Sommar! denna helgen också. Ett fantastiskt ställe om jag får säga det själv. Knökat med folk var det också pga att det är löningshelg. Det roliga börjar redan i kön då Therese och jag står och pratar, sen vänder sig killen som står bakom mig och frågar om jag kommer ifrån växjö. Förvånad as hell så frågar jag honom hur han kunde veta det och svaret jag fick var att jag tydligen pratar med dialekt. Jag som trodde att jag slipat bort den efter en månad här uppe, haha.
Kvällen flyter på och vi bekantar oss med två trevliga matroser. Sitter och pratar fram till stängning och sedan så hänger vi med dem till söder.  Så jag kom ju hem kvart i sex i morse. Kan ju säga er att har varit räääätt så trött idag.

Trots min trötthet så har jag och mormor varit på utflykt till Fotografiska idag för att få se utställningen om Strindberg bl.a.  Jag älskar verkligen Fotografiska och njuter varje gång jag är där. Fick med mig en poster hem också med självaste Strindberg. Nöjd chey.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som vankas. Antingen chillar jag sönder eller är jag ambitiös och börjar skriva på det sista, jag upprepar SISTA, arbetet i internationell ekonomi. Imorgon ska jag tvätta och skriva arbetet klart iallafall.
Vi får se vad kvällen har att erbjuda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback