Nej

Jag försöker vara tyst, inte gnälla eller klaga. Försöker vara glad för att jag har ett bra betalt sommarjobb som jag trivs på. Försöker även hitta lycka över att vara i Stockholm igen.  Men det är svårt, det ska jag säga er. Det är tungt, jag har hemlängtan of doom och allt känns bara jävligt jobbigt. Jag vill ha min säng, mina djur och mitt eget space.  Känner mig mer ensam än vad jag gjort tidigare och det suger.  Det gör ont för er som inte vet hur det känns att vara ensam. Det gör sjukt, jävla, förbannat ont i hela kroppen och själen.

Men jag försöker och vara tyst.
Nej, jag ska inte klaga. Förlåt.



Kommentarer
Postat av: SIS

<3

Svar: <3
Antonia

2012-07-05 @ 07:45:40
URL: http://gaanma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback