50 Frågor

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Andromeda eller Isolde
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Inälvor, euw..
3. Vilken var den senaste filmen du såg? -  Forrest Gump
4. Har du bra självförtroende? -  Ibland så händer det.
5. Äger du en onepiece? -  Haha, mja på sätt och vis. Jag äger en som min mamma gjort!
6. Snusar eller röker du? - Nej,aldrig.
7. Beskriv ditt drömutseende - Mitt drömutseende skulle nog vara något liknande det
HÄR
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Min storasyster ♥
9. Någon du har kysst -  Haha, listan blir lång.
10. Den du saknar - Finns flera som inte längre finns i mitt liv.
11. Den du senast sov över hos - Oj,räknas mormor? Annars mitt ex.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Jörgen
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Haha, nej jag ser ut som ett mojje men orkar inte fixa en ny.
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Hum, beror på humör. Men förmodligen godis som den gottegris jag är.
15. Hur många har du haft sex med? - 3
16. Skäms du över någon som du haft sex med? - Haha, mjaa.. Det skulle väl vara taskigt att säga. Men tyvärr, ja.
17. Har du rykten efter dig? - Vem har inte?
18. Din absolut sämsta egenskap? -  Min svartsjuka
19. Din bästa egenskap? - Envisheten och ambitionerna
20. En låt du är beroende av just nu - Bränner - Maskinen
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? -  "Hej! Hörde av K att allt gick bra och att du kom ihåg allt. Kanonbra! Känner mig väldigt trygg med att ha dig här i sommar. Kram L"
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej, det har jag inte.
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Klart man kan, jag är polare med mitt ex (:
24. Har du kysst en kompis? -  Haha, kysst är väl att ta i. Men jag har pussat på dem.
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Dricker inte längre. (:
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Såklart har alla ett eget val för sitt eget liv men min personliga åsikt är att knark är bajs (:
27. Har du provat på droger någongång? - Nej, och tänker inte göra.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Been there, done that. Tveksamt om jag skulle göra det igen dock.
29. Vad handlade din senaste dröm om? -  Oj, det kommer jag inte ens ihåg.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Ohnoes, det är en hemlis. Men nej jag är inte nöjd.
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 180 cm över havet mäter jag. Visst är det snyggt och vara lång men jag hade gärna varit kortare
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Tycker inte om svenska filmer förutom älsklingar som Fjorton suger, Hata Göteborg och sådana.
33. De bästa svenska skådespelarna? - Michael Nyqvist är nais. (Har fan noll koll på svenska skådespelare känner jag)
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight, utan att tveka. Twilight-tönt for evah!
35. Ditt humör för tillfället? -  Trött men glad, haha.
36. En vacker person -  Svårt att säga, jag kan se skönhet hos de flesta.
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Nej. Facebook är för vänner, punkt.
38. Vem kramade du senast? -  Mormor
39. Vem träffade du senast? - Pappa, när jag höll han sällskap vid frukost.
40. Är du kär just nu? - Nej, tyvärr.
41. Någon du vill träffa - Ryan Gosling, utan tvekan.. Han, jag och bara mmm...
42. När grät du senast? Varför? - I helgen var det nog, pga att jag håller på att gå in i väggen.
43. Sminkar du dig varje dag? -  Nej, verkligen inte, haha.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Oj, utseendemässigt ingen av dem men personlighetsmässigt är det nog pappa.
45. Är du helsvensk? - Nopes, halvfinne (:
46. Den bästa bloggen? - Oj, det vet jag faktiskt inte.
47. En artist du inte gillar -  Carola
48. En artist du gillar -  Bon Iver
49. Är du en nagelbitare? - Nopes!
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Lycklig!



Kommentarer
Postat av: Maddiie

Sv: Tack så mkt :)
Hoppas allt är bra med dig!

2012-06-20 @ 10:03:32
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack detsamma fina! :)

2012-06-20 @ 13:55:01
URL: http://currently.se
Postat av: Sofia

Oh det var många frågor. Kul. :)

Svar: SV: Haha, ja jag tyckte det var roligt att låta läsarna lära känna mig på ett udda sätt, haha.
Antonia

2012-06-20 @ 20:12:18
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback